Обадете се: 0800 13 599
Списъкът с желани продукти е празен

Как работи?

  • Открийте най-подходящите за вас и вашите близки продукти в грижа за здравето
  • Добавете ги към списъка с желани продукти
  • След като сте добавили всички желани продукти, отидете на Клуб Здраве Валмарк, където да завършите поръчката си

Вашият списък с желани продукти е празен. Разгледайте нашите продукти и си изберете най-подходящите за вас, за да подкрепите здравето си.

Безпокойство и безсънни нощи

Безпокойство и безсънни нощи

Стресът, на който сме подложени в сегашната ситуация е прекомерен и може да продължи дълго време, оказвайки негативно влияние върху емоционалното и физическото ни здраве. Хормоните на стреса, които бушуват в тялото ни могат да доведат до честа промяна в настроението, раздразнителност, умора, нарушения на съня, проблеми с паметта и концентрацията, депресия. А емоционалното напрежение и безсънието от своя страна се асоциират с нарушаване на нормалното функциониране на така важната имунна система, риск за повишено кръвно налягане, сърдечно-съдови проблеми и диабет.

И дори да сме си мислили, че при обстановката на работа от вкъщи най-накрая ще се наспим, 8-часовият покой за поредна нощ се оказва мираж. Сред причините за това са часовете, изкарани пред мониторите, паниката и „лошите“ новини, както и липсата на физическо и емоционално разпускане.
Главният “виновник” за поддържането на цикъла на бодуване и сън е хормонът мелатонин. Наричан “хапче за сън”, той се произвежда от епифизната жлеза в мозъка само когато е тъмно. Нивото му достига своя връх няколко часа след заспиване и след това постепенно намалява. Ако по някаква причина синтезът му се наруши, това може да предизвика проблеми със заспиването, да влоши качеството на съня и да доведе до промени в настроението.

За да подпомогнете организма си да регулира биологичния си часовник е хубаво да следвате следните съвети:

• Опитайте се да си лягате по едно и също време;
• Избягвайте гледането на светещите екрани на телевизора, монитора на компютъра или телефона преди лягане;
• Осигурете си добри условия за сън – удобен матрак и възглавница, тъмнина и прохлада;
• Избягвайте късната вечеря, както и консумацията на кофеин и алкохол преди лягане;

Ако нищо от това не помогне и нарушенията в съня се превърнат в ежедневие, на помощ идва продуктът “Мелатонин 3 mg” от лидера на пазара на хранителни добавки “Валмарк”. Разработен на базата на естествения мелатонин, той помага за възстановяването на нормалния биоритъм и цикъла сън - бодърстване, като намалява времето за заспиване и спомага за успокояване преди заспиване. Подпомага и адаптацията след пътуване със смяна на часовите зони.  Факт, който не бива да пренебрегваме, е, че формулата му е напълно безопасна и не носи риск от зависимост.

При проблеми със съня, които не са свързани с режима и времето на заспиване, а по-скоро с разстройства, причинени от стрес и психично натоварване, може да опитате да се успокоите и подпомогнете съня си с природните съставки в продукта Benosen®: L-теанин, аминокиселина, която се съдържа в зеления чай и има приятен успокояващ и анти-стрес ефект, както и традиционната билкова комбинация от валериана и хмел, които подпомагат качеството на съня.

Върнете се обратно в Статии

Най-четени статии