Обадете се: 0800 13 599
Списъкът с желани продукти е празен

Как работи?

  • Открийте най-подходящите за вас и вашите близки продукти в грижа за здравето
  • Добавете ги към списъка с желани продукти
  • След като сте добавили всички желани продукти, отидете на Клуб Здраве Валмарк, където да завършите поръчката си

Вашият списък с желани продукти е празен. Разгледайте нашите продукти и си изберете най-подходящите за вас, за да подкрепите здравето си.

Статии

Добавете Омега-3 в менюто си: 8 бързи и лесни рецепти с чия и ленено масло

Омега-3 са полезни мазнини. Тялото има нужда от тях, но не може да ги произвежда само, затова се налага те да постъпват чрез храната. Семената от чия и лененото масло са отлични източници на Омега-3.

Тема:
  • рецепти
  • чия
Прочетете повече

Защо и от какво количество протеини се нуждаем всъщност?

Модата на високопротеиновите диети покори света. Всички знаем, че тялото ни не може да функционира правилно, ако не получава достатъчно протеини. Защо имаме нужда от тях и как да бъдем сигурни, че си набавяме необходимото количество чрез храната?

Тема:
  • здравословно
  • протеин
  • хранене
Прочетете повече

Нори, водораслото, което прави сушито неустоимо

Нори е едно от най-популярните водорасли не само заради неустоимия си вкус. Хранителната му стойност е уникална. За да ви вдъхновим, ви предлагаме три основни рецепти за суши. Опитайте и обогатете менюто си.

Тема:
  • здравословно
  • рецепти
  • риба
Прочетете повече

Бобовите растения като чудесна и полезна гарнитура

Бобовите растения са отличен източник на растителни протеини. Те са богати на фибри и са с ниско съдържание на мазнини. Бобовите растения са чудесна гарнитура за ястия от месо или риба, могат да служат и като междинно хранене. 

Тема:
  • Здравословно
  • протеини
  • рецепти
  • фибри
Прочетете повече

Дишането е живот - но дишаме ли правилно?

В резултат на заобикалящата ни среда ние често не дишаме правилно. Умението да се диша правилно е лесно за усвояване. Няколко дихателни упражнения ще ви помогнат бързо да се концентрирате, да се отърсите от стреса и дори да преодолеете зависимости.

Тема:
  • дишане
  • упражнения
Прочетете повече

Най-здравословната вечеря: бърза и лесна риба на пара

Вероятно знаете, че трябва да консумирате риба 2-3 пъти седмично. Рибата е лека храна, богата на протеини и безценен източник на полезните Омега-3 мастни киселини, особено сьомгата, скумрията, пъстървата и сардините.

Тема:
  • рецепти
  • риба
Прочетете повече

10 съвета за лесна и здравословна закуска

Идеалната закуска трябва да е балансирана и да притежава всички основни хранителни вещества като въглехидрати, протеини, полезни мазнини, витамини, минерали и фибри. В тази статия сме събрали 10 съвета за такива закуски.

Тема:
  • закуска
  • здравословно
  • рецепта
Прочетете повече

Най-четени статии